Opis in lastnosti
Prevzemite vlogo bistrega čarovnika, ki mora dobro načrtovati strategijo iskanja zaklada, preden ga ujame duh. Ta preprosta igra za enega ali več igralcev, starih 4 leta in več, otroke nauči osvojiti osnove programiranja brez uporabe računalnika. Otroci lahko pri vadbi programerskih veščin delajo v skupini ali posamično. Igra uporablja koncepte STEM za razvijanje digitalnih kompetenc otrok in jih skozi čarobno in pustolovsko vzdušje uvaja v svet novih tehnologij. Ena igra traja od 10 do 20 minut.
Igra vsebuje: igralni načrt, 28 žetonov zakladov, 4 žetone čarovnikov in duhov, 35 kart.
Ta igra razvija naslednje spretnosti:
- kodiranje
- koncentracijo
- logično razmišljanje
- ustvarjalnost
- sodelovanje
Izdelki Captain Smart podpirajo razvoj spretnosti, ki so bistvene za otroke v 21. stoletju. Pomagajo reševati težave, s katerimi se otroci srečujejo vsak dan, kot je pomanjkanje koncentracije. Odlična alternativa računalniškim igram!
Navodila v slovenščini si lahko prenesete s klikom na povezavo v razdelku "Za prenos".
Uvrščeno v kategorije
| Proizvajalec | Captain Smart |
|---|---|
| Dimenzije | 25 x 24,5 x 6 cm |
| Leta | od 5 let, od 6 let |
| Namenjeno | fantu, dekletu |
| Razvijajo | spomin in zaznavanje, logiko |
| Število igralcev | 1 in več |
| Tip igrače | igre |
| EAN | 5903699821381 |
| Koda izdelka | CPTS_82138 |