Potrebujete nasvet? 041 213 378 Pon.–Pet.: 08.00–13.00
0
Košarica
Prva stran Menjava, vračilo in reklamacija blaga

Menjava, vračilo in reklamacija blaga

Je vaš otrok dvakrat prejel enako darilo? Se izbrana šolska torba ne prilega? Nič hudega, pomagali vam bomo rešiti situacijo.
Najprej izpolnite naslednji obrazec:
 

1. Zamenjava blaga

Kupljeno blago lahko brezplačno zamenjate v 60 dneh po prejemu blaga. Blago, ki ga želite zamenjati, nam morate v tem roku poslati na naslov:
Packeta Adriatic d.o.o
ID 95944141
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana
 
Blagu je treba priložiti kopijo računa.

Za sprejem zamenjave veljajo ti pogoji:
  • Blago mora biti vrnjeno prodajalcu zapakirano in v originalni embalaži, popolno, neuporabljeno ali poškodovano.
  • Družabne igre, gradniki in ustvarjalni kompleti morajo prav tako imeti nepoškodovano embalažo.
 
Navodila za pošiljanje blaga v zamenjavo:
  • Stroške pošiljanja krije pošiljatelj, pošiljk z odkupnino (po povzetju) ne sprejemamo.
  • Stroške pošiljanja nadomestnega blaga je treba odšteti od vrednosti blaga, za katero lahko izberete nadomestno blago (npr. če želite zamenjati blago v vrednosti 25 EUR in poslati drugo blago, je lahko izbrano nadomestno blago vredno največ 19 EUR, preostalih 6 EUR pa je strošek pošiljanja (vedno v skladu z veljavnim cenikom pošiljanja v času pošiljanja nove pošiljke z nadomestnim blagom).
  • Če je cena nadomestnega blaga nižja od cene prvotno kupljenega blaga, se vam povrne razlika v ceni.
  • Stroške pošiljanja vrnjenega blaga nosi kupec.
 

2. Vračilo blaga

Kupljeno blago lahko vrnete brez navedbe razloga v 60 dneh po prejemu. Blago pošljete na naslov: 
 
Packeta Adriatic d.o.o
ID 95944141
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana

Blagu je treba priložiti kopijo računa.

Blago mora biti vrnjeno prodajalcu zapakirano in v originalni embalaži, popolno, neuporabljeno ali poškodovano.

Prodajalec ima pravico, da v 14 koledarskih dneh po tem, ko kupec vrne blago, pregleda vrnjeno blago, zlasti da ugotovi, ali je vrnjeno blago poškodovano, obrabljeno ali delno obrabljeno.

V primeru vračila se kupnina vrne v 14 koledarskih dneh po izteku roka za pregled blaga, in sicer na enak način, kot je bilo blago plačano Agatinemu svetu. Stroške pošiljanja vrnjenega blaga nosi kupec.

3. Reklamacije

Agatin reklamacijski postopek je hiter in enostaven, sledite naslednjim korakom:
  1. Najprej v zgornji obrazec vpišite vsaj e-poštni naslov, ki ste ga uporabili, ko ste naročali, in ga potrdite.
  2. V naslednjih korakih obrazca priložite fotografije reklamiranega blaga in čim bolje opišite napako. To bo pripomoglo k hitrejšemu obravnavanju pritožbe.
  3. Nato bomo pregledali informacije glede izdelka, ki ste ga poslali v reklamacijo. Z vami se bomo povezali po e-pošti in se dogovorili o nadaljnjih korakih.
  4. Če je reklamacija priznana, nam lahko reklamirano blago pošljete na naslov:
Packeta Adriatic d.o.o
ID 95944141
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana
 
Če reklamirate blago, ne da bi izpolnili zgornji interaktivni obrazec, ravnajte tako:
  • reklamirano blago skupaj s kopijo računa in reklamacijskim protokolom pošljite na naslov:
Packeta Adriatic d.o.o
ID 95944141
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana


V 30 dneh po prejemu reklamiranega blaga vas bomo obvestili o načinu reševanja reklamacije (priznana/nepriznana reklamacija, zamenjava/opravilo blaga). V primeru priznane reklamacije prodajalec krije nujno potrebne stroške prevoza reklamiranega blaga do prodajalca in od njega.

Reklamacija šolskih torb, nahrbtnikov in aktovk
Za blagovne znamke Topgal, Hama, Ergobag, Coocazoo, Herlitz itd., ki jih najdete v naši ponudbi, je značilna visoka kakovost izdelkov. Kljub temu se seveda včasih zgodi, da je treba aktovko, nahrbtnik ali šolsko torbo popraviti. Zavedamo se, da je 30-dnevni rok za obravnavo pritožbe v šolskem letu, ko otrok vsak dan v šolo nosi aktovko, zelo dolg. Zato ponujamo drugačno rešitev:

  • Če na šolskem nahrbtniku ali aktovki najdete napako, fotografirajte poškodovano mesto in nam na naslov reklamacije@agatinsvet.si pošljite nekaj fotografij nahrbtnika z opisom napake, potrdilom o plačilu, telefonsko številko ali e-naslovom, kamor vas lahko kontaktiramo.
  • Ocenili bomo napako, stopili v stik s proizvajalcem, nato pa stopili v stik z vami in se dogovorili o rešitvi zahtevka.

 

Lucie je srce Agatinega sveta. Je odgovorna za vsakodnevno delovanje podjetja kot celote ter njegov nadaljnji razvoj. Svojo energijo črpa iz športa in preživljanja časa z družino. In prav te radostne trenutke želi tudi staršem in otrokom, ki se bodo zabavali z igro ali ustvarjalnim kompletom iz Agatinega sveta.